Sömestr Tatili Kapıda!


Sömestr tatili geldi geliyor! ayın 18'de çocuklar ellerinde karne evlere kah sevinç içinde kah üzgün gelecekler.

Karnelere göre hediyeler alınacak, kimi çocuklar biraz daha çalışması için teşvik edilecek. Ancak sonraki dönem pek bir şey değişmeyecek ... Bu böyle gidecek. Yani demek istediğim karne aslında çok şey ifade etmemeli bize.

Ancak şunu unutmamak lazım, karneden sonra 15 gün boyunca çocuklar okuldan ve eğitimden uzak kalacaklar. Genel olarak da çoğu telefon, tablet, televizyonda kah oyun oynayarak kah gereksiz programlar izleyerek vakit ÖLDÜRECEKLER.

Bu 15 günlük sömestr tatili verimli geçirmek gerektiğini düşünüyorum. Bununla ilgili olarak da ufak bir araştırma yaptım ve burada sizlerle dikkatimi çeken yazıları paylaşacağım.

Sömestr tatili tavsiyeleri

Sömestr tatili nasıl daha iyi geçer :


  1. Memorial'ın hazırladığı soru cevaplar aklınıza takılan sorulara pratik cevaplar veriyor. Okunası bir rehber :
    https://www.memorial.com.tr/saglik-rehberleri/verimli-bir-yariyil-tatili-icin/ 
  2. Gezenti Anne'nin gezi tavsiyeleri ise isminden de anlaşılacağı gibi gezi tavsiyeleri veriyor. Çocukları bu tatilde götürebileceğiniz farklı yerler nereler olabilir derlemiş.
    http://gezentianne.com/somestr-yariyil-karne-15-tatil-onerileri/
  3. Bir diğer beğendim sömestr tatili tavsiyeleri dizi ise bir öğretmenin gözünden önerileri içeriyor. Farklı bir bakış açısı için okunası, sınıf öğretmeni Ümit Deveci'nin tavsiyeleri :
    http://www.guncelegitim.com/haber/16033-ilkokul-ogrencileri-icin-yariyil-tatili-odevi-ogretmenler-icin-tavsiyeler.html 
  4. Farklı alternatifleri bir araya getirmesiyle genel bir çerçeve vererek derli toplu tatili ele alabilmenizi sağlayacak bir rehber olmuş Bilim Kutusu'nun tavsiyeleri :
    https://bilimkutusu.com/somestr-tatili-tavsiyeleri/
Sizler neler yapmayı planlıyorsunuz? Yarı yıl tatilinde eğer çocuklarınız evde kalacaksa ev içinde yapmak istediğiniz şeyler var mı? Biz de yaptıkça burada paylaşacağız.

Herkese şimdiden bu bol karlı günlerde mutlu tatiller diliyorum 

Yorumlar

  1. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum demek isterdim ama bayadır paylaşım yapmamışsınız... Daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MErhaba, evet biraz yoğun bir dönemdi ama tekrar paylaşım yapmaya başladım. Umarım beğeniyorsunuzdur. Selamlarla.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) umarım paylaşımlarımı beğenmişsinizdir. Ben de sizi takibe alıyorum. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder