Yarıyıl tatili geliyor! Hazır mısınız?


Yarıyıl tatili gelirken neler yapmalı? 

Yarıyıl tatili geliyor. Çocuklar karne getirecek hediye bekleyecek! Tabi sadece bununla da kalmıyor! Tatilde çocuklar için bir şeyler yapmanız gerekiyor. 
Ben de buraya kısaca bir tavsiyeler listesi hazırlamak istedim. İlk olarak bulduğum kampanyalardan bahsedeceğim! Harika kampanyalar var. 
Sonra da tatil için önerilere geçeceğim. 

Karne tatili için değerlendirilebilecek kampanyalar! 

1-) İndirimli Kitaplar! 

Biliyorum ki pek çoğunuz farklı kitap mağazalarına abonesiniz ve indirimleri sık sık size ulaşıyor. Ancak ben içlerinden beğendiğim idefix’i paylaşmak istedim. 
İdefix’in indirimli kitaplar sayfası çok iyi oluyor. Çünkü hem farklı kitaplarla tanışıyorum hem de indirimleri takip ediyorum. 

2-) %40 indirimli legolar Joker Bebe’de! 

Legolar çocuklar için gerçekten en iyi hediye tercihlerinden biri. Bu konuda çoğu ebeveyn ile aynı fikirde olduğumu düşünüyorum. 
Ama yine aynı ebeveynlerle legoların pahalı olduğu fikrinde de buluşacağımızı tahmin ediyorum. 
Ancak bu yarıyıl kampanyaları oldukça faydalı oluyor. Joker Bebe’de %40 indirim var! 

3-) Kutu oyunları — Mucit Panda’da %10–15 indirimli

Ben kutu oyunlarını çok severdim. Sürekli annemi babamı darlardım oynayalım diye. Tabi öyle olunca çocuklarla oynamayı da seviyorum. 
Karne hediyesi olarak kutu oyunlarını değerlendirmenizi tavsiye ederim. En azından Jenga gibi oyunları tek başına da oynayabiliyor çocuklar. 

4-) 3 tane al 2 tane öde! 99 TL kazançla Bilim Kutuları 

En favori etkinliklerimizden biri evde deney yapmak kesinlikle. Bizim çocuklar zaman geçtikçe daha çok sevdiler ve her hafta bir projeleri oluyor. Yaz aylarında daha kolay yapabiliyorlar ama kış aylarında deneyleri evde yapmaları gerekiyor. 
Bu yüzden de benim en sevdiğim kutu Bilim Kutusu! Karne hediyesi olarak hem kendi çocuklarınıza hem de yeğenlere uygun fiyata bu kampanyayla almanız mümkün. 

Şimdi Gelelim Tatilde Neler Yapabiliriz? 

Öncelikle karne hediyenizi stratejik seçmenizi öneriyorum. Zaten yukarıda önerdiğim 4 hediye de bu stratejiye hizmet etsin diye özenle seçildi. 
Nedir o strateji? Çocuğun bir şeyler yapmasını sağlamak ve çocuğu verimli bir şekilde oyalamayı sağlayan stratejidir! Evet :) 
Şimdi eğer tatile gitmiyorsanız, yani çocuk evde olacaksa 5 tane temel tavsiyem olacak. 

1-) Yarıyıl Tatili Dinlenmek İçindir!

Bu bu temel nokta hemen hemen her veli tarafından atlanıyor ve çocuklar sanki birer proje makinesiymişçesine oradan oraya sürülüp duruyor. Yok bilmem ne kursu yok bilmem ne aktivitesi ondan sonra 354234 sayfa kitap okuma etkinliği falan. 
Lütfen bu kadar acımasız olmayın. Onlar da yoruldu. Yoruldukları için zaten tatildeler. Her gün okula git gel onları yoruyor zira. 
Siz de tatilde onları boğmayın evde serbest vakit geçirebilsinler. Bu ayrıca bir beceri olarak da onlara kazanım sağlayacak. 

2-) Yarıyıl Tatilinde Kitap Kurtları!

Kitap okumak hem çok önemli hem de gündelik olarak hayatımızda olması gereken bir alışkanlık. Ancak tatil dönemlerinde abartıya kaçan ebeveynler görüyorum. 
Yapmayın rica ediyorum! 
Çocuklar kısacık tatillerinde çok kitap okusun diye onları kitaplardan soğutmayın lütfen. Bunun yerine kitapçıya gidin3–4 tane kitabı seçip beğenmesini sağlayın ve tatil için bu kitapları okuma hedefiyle bir plan yapın. 
Böylece hem kitap okuyacak, hem planlı olacak, hem de hedeflerine ulaşma hissini tadacak! Bir taşta 10bin beşyüz kuş. 

3-) AZ Elektronik ÇOK Etkinlikler aktiviteler deneyler 

Bakın burası önemli bir nokta. Zira çocuğunuz hem eğlenecek, hem keyifli vakit geçirecek hem de size zaman kalacak. 
Elektronikleri azaltarak başlamak önemli. Sonra da çocuğunuza mutlaka etkinlik alternatifleri sunun ki hem sıkılmasın hem de farklı etkinliklerin tadını doya doya alsın. 
İster yukarıdaki Lego olur iste Bilim Kutusu isterse Jenga siz beni anladınız. 
Herkese şimdiden iyi tatiller dilerim. 

Yorumlar